FAQ & service

 

 

Uw voordeel met Zakelijke Telefonie Onbeperkt

Tring.nl staat voor ultiem gemak voor de klant. Zijn er onduidelijkheden of vragen? Dan beantwoorden wij die graag meteen. Deze FAQ geeft antwoord op de meest gestelde vragen. Staat je onderwerp niet in onze FAQ, wil je uitgebreidere info of wil je persoonlijk antwoord van Tring.nl? Vul dan ons contactformulier in.

Oplevering aansluiting

Wil je weten wanneer je gebruik kunt maken van je aansluiting? Naar Oplevering aansluiting In principe kun je direct na oplevering gebruikmaken van je aansluiting. Dat is de kracht van bellen via ‘de cloud’ met VoIP. Lukt het niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of op het nummer 020-6200002.

Productkeuzehulp

Wil je weten welk product het best bij je past? Naar Productkeuzehulp Neem een kijkje tussen onze abonnementen. Deze abonnementen zijn heel flexibel zelf aan te passen, via een handige online portal. Zo kun je bijvoorbeeld zelf gemakkelijk nummers toevoegen en verwijderen. De verwerking van de nieuwe gegevens gebeurt direct. Ook andere features kun je zelf eenvoudig toevoegen of weer verwijderen, zonder bijkomende kosten!

Storing

Heb je last van een storing? Naar Storing Vervelend dat je een storing hebt. Controleer eerst je kabels, je toestel en of je internetverbinding goed werkt. Werkt alles goed, neem dan contact op met 020-6200002.

Verhuizing

Ga je verhuizen en wil je dit aan ons doorgeven? Naar Verhuizing Gefeliciteerd met je nieuwe pand! Geef je verhuizing door aan ons door in te loggen in de online portal. Lees hier (link naar ‘Inloggen portal’) wat je nog meer via de online portal kunt regelen.

Facturatie

Heb je een vraag over je factuur of wijze van factureren? Naar Facturatie Tring.nl factureert ofwel per gesprek naar verbruik ofwel een vast bedrag per maand. Je weet hierdoor van tevoren wat je kwijt bent. Specificaties kun je kosteloos inzien via de Online Portal. Heb je toch nog vragen of is er iets niet helemaal duidelijk? Vul het contactformulier in of bel ons op, op 020-6200002.

Waar vind ik mijn factuur?

Je facturen en de specificaties kun je gemakkelijk inzien in de Online Portal (link) van Tring.nl. Je inloggegevens hiervoor vind je terug op je factuur. Je kunt alle facturen downloaden in het soort bestand dat jij wilt. Kies bijvoorbeeld voor PDF, CSV of XML.

Wat moet ik doen als mijn factuur niet klopt?

Allereerst onze excuses voor het foutje! Geef het aan ons door, dan kunnen wij het z.s.m. rechttrekken. Je kunt contact met ons opnemen via 020-6200002.

Contact & afspraak inplannen

Wil je persoonlijk contact met Tring.nl of een afspraak inplannen? Naar Contact Vul ons contactformulier in of bel naar 020-6200002. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:30 uur. Je kunt ook een afspraak maken met je persoonlijke accountmanager, zodat deze alles met je kan doorspreken. Geef bij het invullen van het contactformulier duidelijk aan met welk probleem wij jou kunnen helpen, dan trekken we voldoende tijd voor je uit.

Tring.nlKingsfordweg 151, 1043 GR Amsterdam
Postadres: Postbus 59141, 1040 KC Amsterdam
Telefoonnummer: 020-6200002